Stolthet & Fördom..

Jaa den filmen belv det hos denice ikväll, hade inte mkt annat väl då det va nån som fick damp o hade sönder dataskärmen, sååå jävla roligt... haha!! Jag nina frida denice o elina mös bra iaf :) Jag o elina värmde oss på vetekudden...
Så de vart ingen save the last dance som ja hade hoppats på men den kanske bli i helgen ;)
Nina va sååå jävla trött, såg ut som hon hade haft 7 svåra år...



Haha flög upp som ett yrväder när filmen va slut, guud nina va du blir omtalad i min blogg, med bilder o allt!!!
Synd att kvaliten inte är den bästa när du ska flaxa omkring hela tiden... ska väl va glad att kvallon inte va så där jätte bra på det förra kortet!! moha!

Nää va ska man hitta på nu då? lägga sig till rätta i sängen kanske? hmm jooo...
Dom va o grejja me mina element iaf.. så nu är det 17 grader ist för 16... Tror ni det känns nån skillnad?? Nää inte dirket... han skulle komma hit imon också o grejja mera... drygt sånt där... han e lite skämmig... prata me mig i telefon idag som vi va värsta kompisar elller nåt.. tur att ja har tvättstugan imon för då kan ja smita ner dit när han kommer...

O min älskling kommer imon!!! Gud va ja längtar nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0