Stress/Tvätt/Jobb

Hade tänkt att bara sitta inne idag pga det trevliga vädret...Men icke..
vakna vid 10.. börja tvätta då.. min tvättid börjar 12 men det va ledig före...
Ringde Pfv o tänkte informera om att jag kan jobba heela jul och nyår...
Till min förvåning så fick jag jobb ikväll. 15-21.45. Har jobbat hur mycket som helst på sista tiden.. det här blir min 13e arbetsdag i rad, har endast vart ledig 1 dag emellan, men det blir underbart men en bra lön...
Fick jobb i helgen också, lördag kväll o söndag dag.. hur bra som helst... månadens timmar blev över förväntan.
Tur attt jag jobbade dag på söndag iaf för då ska michelle firas. min lilla princessa fyller år!!! Stora tjejen...

Känner mig dock lite stressad, tar ju ett tag för kläderna att hinna torka.... jag orkar inte ha kläder överallt i lägengheten som hänger på tork...

Tur att jag inte fick jobb imon, hade ju vart tvungen att säga ja, men ja vill ju inte... har ju Date heeela dagen lång med anna.. tycker om våra mysiga planerade date dagar :) Tycker om min Vän :) hehe

Nää nu ska ja ner o hänga lite mer o grejja där nere...
Slänga ihop nån lunch också...

Yippi... jag åkte inte på nån magsjuka.. att vistas i samma rum som någon brukar räcka för att bli smittad, men inte denna gång o det är jag glad för... kanske har bliviit immun mot magsjuka med tanke på att jag har haft det 1-2 ggr varje år....

Peppar peppar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0