Trött...

Jaa fy fasen va ja är trött... Jag o J sov ju bara 4-5 timmar, o ja vakna hela tiden... jobba o slet...
men sen fick ja umgås med anna :) super nice...
När ja kom dit va hon trött på bakningen så ja fixade hennes lussebullar... Varannan till bullen och mig :) haha!!
Lite kortspel o yatzy så klart... goood mat åt vi, fläskfile o potatisgratäng...
Sen vart det tv, ensam mamma söker o sanningens ögonblick, faktiskt rätt roande tycker jaa...

Väl hemma iaf... Jobba imon också!!! Jag orkar inte... men ja jobbar med Jonas o anki iaf... Kul att jonas är tillbaka på jobbet, rolig han :) Ja börjar inte för än halv 4 så ja har hela dagen att lata mig på...
ska även försöka få tid till läkaren på tisdag, har så fruktansvärt ont i min rygg.. precis under BHbandet gör det asont.. känns som att ja har blivit slagen av världens starkaste man och har fått världens blåmärke... knepigt det där... men min kära läkare kanske kan säga vad som är fel, jobbigt att gå till han´tycker jaa.. han bryr sig om såååå mkt runt omkring :) hehe...

Nää nu ska ja ta o snygga till lakanet lite i sängen sen krypa ner o glo på tv, tror dock ja somna fort...






I know you shining down on me from heaven..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0