Värme..

Äntligen så har det gått en kväll utan att ja har frysit..
kan tala om för folket att ja har min ugn på högsta värmen!!! Ha!!
Vad gör man? ;) har även tänt massa värmeljus.. 11 stycken om ja ska vara exakt...
så guud va ja ska lägga mig sköönt nu... sist ja kolla va de 18.6 grader.. undra va det är nu, orkar inte resa mig i soffan nu när jag ligger så bekvämt med datorn i knät...

Gjorde ju äppelpaj idag som blev sjuukt god, den godaste hittills!!

Jag tror jag ska ta o bädda ner mig i sängen nu faktiskt... lite smått trött så där..
Imon blir det en dag med massa repriser. först Greys, sen DH, sen nya avsnitt av OTH o gossip girl, allt på femman också, efter varandra, så då är man sysselsatt... har man nåt annat att tänka på, jobbigt att sakna så mycket hela tiden...
På måndag får vi veta iaf, hoppas det är som jag vill... vill verkligen nu... allt är väl upp till J, inte helt kanske men... Rätt less på att ha det så här, eller alltså ja är inte alls trött på oss, men på situationen, från dag 1 så har nästan allt gått emot oss.. det är alltid nåt... men vi har klarat oss så bra, bråkar aldrig, eller sällan... nästan aldrig... så nu tycker jag verkligen att vi förtjänar nåt som kommer bli en total förändring för oss... vi behöver det... VI, det känns så sköönt att skriva och säga det... VI, OSS!!

All we need is love..  Right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0