1av4...

Jaa då va första kvällen på jobbet gjord, gick vädigt fort... men det är ju bara för att det fanns nåt att göra hela tiden..
Gick bättre än jag trodde med min rygg, men det va ju för att jag jobbade me guldkornet Ingela :)
Har redan planerat imon också.... E sidan tar ja, lätt som en plätt..

Sååå irriterande också... det är nämligen så att jag har kvar mina grejjer hos anna... i min väska där ligger min plånbok... to ut bankomatkortet så det har ja, men INTE kortet till jobbet... såå det är såå drygt.. kommer ju inte in.. så måste ringa så nån vänlig prick kommer o öppnar... Ingela får öppna imon iaf..

Prata me Anna om att umgås med henne imon också... får se hur det blir med det :S
Bestämde nämligen med mamma att gå ut o käka med henne imon :S hade lixom glömt bort de...
lillebror ska på kalas 17.30-19.30 typ bredvid mig... så mamma tyckte det va onödigt att åka hem 2 timmar sen tillbaka... jaja, det visar sig...

Mysa i soffan ett tag nu...
Saknar baby bara... men snart såå ;)
Såå underbart härligt att boo själv, södra kungsgatan i mitt hjärta :) haha.. kunde inte fått en bättre lägenhet!!


Kommentarer
Postat av: Pety

Hahaha, menar det. Sånt man får ta när man e alkis haha ;)

2008-10-24 @ 22:50:23
URL: http://petronas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0