2 Dagar!!

Äntligen hemma, har jobbat hela dagen, jobbade hela kvällen igår, de va inte den bästa kvällen...
men idag va de en lugn o trevlig dag, fick jobba me elina så ja drog över henne på min sida så vi 2 va där... super kul har vi haft, dagen går ju bra mycket fortare då också :D
Nu ska ja äntligen få vara ledig i 2 dagar, ska blii såå sköönt, för sen jobbar jag fredag lördag o söndag...
har fortfarande ont i min hals :S inge vidare, känner sig lite trött så där men inte riktigt sjuk...
Tvätta ska jag göra imon också, tror ja hade tid mellan 12-17... det behövs verkligen kan jag lova.... usch va mycket tvätt ja har... o vi som inte har riktigt torkskåp utan torkrum, tar lite längre tid...

Fixa o trixa lite idag också, jag angelica ingela o elina ska till läkerol arena den 23 okt :D hehe kan nog bli skojj, vi snacka om att kanske ta en utgång efter, får se hur alla jobbar :D Jag avgudar brolle, han är där då också, supernice... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0