Away...

Shiit alla mina dagar bara flyger iväg... hehe... Anna vill gå på stan med mig idag :D såå visst!
Köpte 2 tröjor gjorde ja, en grå lång munktröja o en vit puma tröja, mkt fina... hittar jämt en masa när ja är me anna... o hon hittar altid saker när hon är me mig, köpte en jacka o en lika grå tröjja, super nice!!

Vi tog även hål i öronen!!! Hör och häpna!
Gick förbi frisör salongn inne på flanör, såg en skyllt, anna tyckte absolut att vi skulle göra det, hon bjöd till och med!!
Såå vissst... Jag va först ut, killen fråga om han skulle säga till innan han sköt, Neeeeej, göööör det bara nån gång!!!! haha satt me händerna för ansiktet... men nu har ja mitt tredje hål i mitt vänstra öra :)

 
Gjorde inte såå värst ont!! Hehe...

Köpte även en mössa, Billabong, bra snygg.. tror det är första gången ja köper en mössa haha... men ja gillade den här som fan, har kollat på den förr också :D
         



Har inte lagt ut några bilder från min lya heller, har inte så många... bara ett hörn av lägenheten hehe :D
Måste bara visa också hur fiin min kryddhylla är, och min arbetsbänk :D




Min kryddhylla består nästan bara av cigg!! Hehe...



Angelica ute på mitt tak :) Eller utanför mitt fönster är det!! hehe



En lite försmak iaf, du får komma hit Frida ;) hehe...

Jaa jobba ska ja göra ikväll också, tror ja skrev der i förra inlägget, att ja förstod att dom skulle ringa idag..
börjar inte för än 15 så det är sköönt... gå om en halv timme då :D
Men ja kommer inte ihåg när hon sa att ja sluta, va det 20.30 eller 21.30? hmm. får kolla me chefen när ja kommer dit.. faaan de värker i mitt öra :) hehe...


Kommentarer
Postat av: frida

skitsnyggt!! måste komma o se resten snart :P

2008-10-15 @ 16:21:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0