Blev inte som jag hade tänkt mig..

Nä den här dagen vart lite annorlunda...
vart tvättning, ska ner om 10 min o hämta det sista sen är det klart..
När jag kommer upp ska jag ta en dusch o sen baka en cheesecake...
Har redan vispat grädden o krossat alla digestive kex så det är klart... kommer gå fort..
sen ska ja kolla på tradera för mina 3 auktioner slutar idag efter kl.14.. det är uppe i 750 kr!! Fatta va mycket??
trodde aldrig det skulle gå så bra..
sen ska ja iväg o jobba... eftersom jag har jobbat fr lö sö mån så hade det vart sköönt o vara ledig men ja har ju iaf inget speciellt för mig.. börjar kl.15 idag, drygt att sluta 21.45 bara...
Angelica jobbar också ikväll så då är det sköönt att ha nån o röka med :) ha!
Nää ja ska väl ta mig i kragen o sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0