Döör..

Jaa nu har ju ännu mer ont i halsen.. :S o varje gång ja ställer mig upp så tokdunkar det i huvudet... så ja tog me mig täcket från sängen o la mig på soffan, ska inte resa mig upp om det verkligen inte behövs.. :D ska inte röka nå mer idag heller, snacka me frida för ett bra tag sen... 2-3 timmar sen, har inte rökt sen dess, måste trappa ner nå så fruktansvärt... men ja kom på idag att ja har ju beställt 3 limpor cigg, fick mail idag om att de va skickade...
Ligger o väntar på att DH ska börja... sen efter det är sannolikheten att ja somna ganska stor...

Sugen på nåt, undra om ja ska orka resa mig upp o göra min första milkshake i min fiina rosa mixer?
Är det kanske värt att det bultar lite i huvudet för en god bärmilkshake? kanske, får se hur det blir :D
Tror ja ska ta en sväng hem till mamma imon också, måste få kramas med lillebror... saknar min ögonsten!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du får lätt bjuda på en milkshake nån dag :D

2008-10-07 @ 20:39:04
Postat av: anna

ja det får hon LÄTT göra....

2008-10-07 @ 21:40:29
Postat av: anna

ja det får hon LÄTT göra....

2008-10-07 @ 21:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0