göra vad?

Vaknade av att regnet slog mot fönstrena, lite små mysigt så där, men det hade vart ännu mysigare att ha nån att kramas med så där på morgonkvisten.... klev upp o duscha o dona lite... lite frulle...
Sov otroligt sköönt inatt iaf, älskar när sängen är renbäddad :D
Har legat vid datan hela morgonen, läst lite bloggar o såå... :D kul o se va alla andra sysslar med! hehe...
Prata me anna en sväng också, hon hade börjat buda på en overall till jonathan inne på tradera... auktionen sluta halv 1 så ja ska snart plinga henne o höra hur det går :D hehe...

Bestämde date med min mamma idag också, hon ska hämta lillebror i skolan klockan 16... så då ska hon svänga förbi här o hämta upp mig, ska gå inte på asian kitchen o köpa mat åt oss också... mumma det... saknar lillebror ju :)

Får lite sällskap om en stund, tackar inte nej till lite kramar o mys så där mitt på dagen när det ändå bara regnar ute...:D

Skulle kanske ta o åka till anna nån dag också, va ett tag sen, laga mat o spela lite yatzy.. kanske ska ta o bestämma date med anna o angelica, vi va mycket duktigare på det förr :D hehe... men nu består livet av jobb jobb sova jobb o ännu mer jobb...


Min MILF och jag :)


Jag o Angelica :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0