Gud va jag ställer upp jämt!!!

Fyyy faaan säger jag bara, har kanske suttit 10 min sammnlagt på hela dagen, jävla jobb man har...
Heeelt slut... så ja hade bestämt mig för att bara ligga på soffan heeeela eftermiddagen o hela kvällen...
MEN då vart ja övertalad av Frida att följa med ner på stan.... faan klockan är ju bara halv 3 också...
så käkar vi middag på stan så slipper man sitta själv o käka en lördag...
Mamma skulle ha kommit till mig ikväll så skulle vi ha gått ut o käka.. men hon kände sig så jävla konstig o magen o lillebror hade ju magsjuka tidigare i veckan så hon får absolut inte komma hit!!!! ni vet ju hur ja är....
Jaa man ska väl ta en snabbdusch då så man blir lite fräsch... byta om o ta en prommis ner på stan...

Heeej!!


Kommentarer
Postat av: Tess

uchhh för magsjuka :( ...

2008-10-25 @ 20:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0