Kul kväll..

Igår va det fest!! kul va de som tusan också.. de va jag Angelica Anna Ingela Marie Martin o Jeppe...
spela kort, o drack en massa, vart 2 groggar också o dom gjorde susen :D
Ingela o Marie hade sånt jävla problem med att komma in i porten, fyy fan va ja garva, ska det va svårt att bara trycka in portkoden, nää dom tyckte att man skulle trycka massa annat också... haha va nån konstig en som svara. :D
Gick sedan vidare till Slick, hade hur kul som helst där, åhh va vi dansa loss där :D haha.. träffade en hel del folk också, kul o kul!!
Angelica o jag gjorde sällskap hemmåt, hon hade cykeln sin här, inte för att hon va i tillstånd för att cykla men hon skulle ha hem den iaf, hände en hel del på vägen hem där, vet inte hur många vi ringde polisen, uscch äckliga gubbe...

Har inte ätit ett dugg idag, vaknade vid 10, satte igång dirket att plocka undan här, va ner o kasta alla flaskor o skit, sen drog ja fram damtrasan o gick igenom hela lägenheten (nää anna ja bor inte i nått slott men det är mycket ändå) haha, dammsuga o skura också, så nu är det kliniskt rent här, såå sköönt..
Ska ta o hoppa in i duschen nu sen gå fram till konsom för att hämta ut mitt paket från halens, ska nog handla lite också, Jaaaaa!!!! Jag ska handla grejjer så man kan göra en milkshake, fick ju faktiskt en underbart fin mixer igår, roosa o fin, så den står bredvid min fina rosa brödrost :)
Fick även toapapper igår, haha skit sööt, med rosa rosetter på :) får endast använda de om det verkligen är nödfall ;) hehe...
Usch nu vart det ett långt inlägg. ska ta o sätta fart nu... Hej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0