Lyckad kväll!!

Jaa igår vart det en jätte lyckad kväll, fick dock stressa ihjäl mig här hemma, jag som tyckte att jag börja i god tid, hann inte ens färdigt här hemma så ja fick ta me mig grejjer till anna o fixa resten där.. vart mat o grejjer där..
sen drog vi till läkerol arena... det va såå gryyymt bra... Magnus Carlsson. brolle och sarah dawn finer... himla bra allihopa... rickard olsson också, som vi dock träffa på inne på krogen, lite full så där..

Det värsta med hela kvällen var att min rygg paja!! Den gick sönder hemma hos anna... fyyy ha aldrig kännt sån smärta... vart hela yr o kallsvettig... men ja gav mig inte... höll ut hela kvällen, har ju hört att det absolut inte är bra att ligga stilla när man har ont i ryggen...

Frida o Nina kom hem till anna efter vi va klar på läkerol... super kul hade vi :)
Vissa blev väl fullare än andra... när kvällen närmade sitt slut så va Ninis bra rund om fötterna..
måste höra mig för lite idag så jag vet att hon kom hem, eller det kanske inte va hem hon ville ;) hehe...

Har vaknat til o från hela natten för mina smärtor i ryggen... inget vidare..
vaknade till vi halv 11, såg att ja hade 2 missade samtal från pfv, va bara o skynda sig o ringa upp...
Ska jobba Ikväll, 15-20.30... lördag 7-14.. söndag 14-21.45... måndag 6.45-15... tur att jag jobbar med Ingela o micaela hela helgen så dom kan ta lite hänsyn till min rygg, känner inte för nå tunga lyft.. och ja vill ha alla dessa timmar eftersom det är sista helgen på månaden... ska hålla ut!! Ska gå förbi apteket innan jobbet o ladda upp lite...
O nu ska jag för första gången på jag vet inte hur länge gå o köpa en pizza... Vart så grymt sugen på det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0