Me like..

Jaa nu är det inte länge kvar på den här kvällen...
har kollat på den galne professorn hela em... bra den ju :D
Lagat mat har ja gjort också, pommes o lövbiff :) super gött...
O snart börjar AFV, ska man väl kolla på, sen efter det blir det stjärnor på is... va rätt bra förra veckan...
Ska somna i tid ikväll också, upp o jobba imon, faaaan va det tar emot...
men det känns bättre nu...
Min älskade J gjorde mig överlycklig nyss, Han kommer o myser med mig efter jobbet imon... mat o grejjer... film o massa mys, sen får ja kramas med han heela natten, faan va underbart..
Glad över att vi inte träffas ofta, asså inte mig emot men det känns såå jävla bra när man får sakna nån så mycket... blir mycket speciellare på nåt vis... så kan man inte slita sig från varandra när man träffas :D
Underbart att fortfarande känna sig nykär :) mmm va bra ja mår nu....
Nää nu ska ja lägga mig till rätta i soffan o kolla på tv...



I just want you close
Where you can stay forever
You can be sure that it will only get better

You and me together
Through the days and nights
I don't worry cause everything's ganna be all right
People keep talking
They can say what they like
But all I know is everything's ganna be alright

Reaal love... yees!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ingen bild på din så kallade J ... Existerar han??



HAHAHAHAH Skoja gumman ;)

2008-10-11 @ 19:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0