Mycket gjort..

Ja den här dagen tänkte ja få mycket gjort..

det var tänk att lillebror skulle komma hit, mamma skulle jobbat kväll...
så han o ja skulle ha hyrt film o köpt massa godis o bara mysa, saknar han såå..
men så ringde mamma imorse o sa att det blir inget för han har magsjka!!
Fyy det finns inget värre än magsjuka, eller spy överhuvudtaget.... usch.. kryper i kroppen på mig...
Så sånna här gånger är jag mycket glad över att inte bo hos mamma :)
Alla jag känner är nog medveten om min spyfobi, hehe glömmer aldrig när jag o frida va i bulgarien... hehe, så va vi på lazur... kommer du ihåg inne på toa? du kasta dig över mig o jag fick absolut inte titta ner... haha då va de nån äcklig en som hade spytt ner hela toa golvet... frida ville absolut inte att jag skulle börja må illa... !!  Vill ha sool nu...

Så va ska man göra denna dag då?
Började med att färga håret så nu är det gjort iaf... sköönt!!
Fick brev idag om att jackan jag köpt till oscar har kommit så ja ska gå till konsum o hämta den och handla lite..
sen tänkte ja köra storstädning ;) i mitt jätte slott!! Hehe nää men damma o allt sånt trök, damsuga o skura...
sen blir det väl att man lagar nåt o stoppa i mun... ska man äta idag då? har fortfarande inte ätit chickenbits o ris så ja tror det får bli det...

Ska även ta o fixa mitt löshår, har inte använt det på år o dar.... har en hel del ligger här hemme.. så ja funderar på att ta bort  clippsen o sätta om dom... visar sig hur mycket jag orkar... måste göra det innan jag städar iaf, lossar ju såå mycket hår :S

Aja ska väl ta o byta om nu o föna håret.. sen traska iväg.. ska nog hinna med en solning emellan också...


Kommentarer
Postat av: frida

hahaha ja minns spyan i bulgarien!!! fyfan!! :P

2008-10-22 @ 12:39:02
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0