Ont..

Jaa fyy nu har ja så fruktansvärt ont i min hals :S va länge sen, o det är såå jävla obehagligt att ha ont sen ja operera bort halsmandlarna :S känner mig inte sjuk annars, bara halsen :S
Dom ringde från jobbet nyss, jag började kl.14 men ska kommer till 13 istället, måste följa med en till sjukhuset, såå drygt för man kan bli kvar där såå jävla länge :S men men...
ska gå förbi apoteket innan  jobbet o köpa strepsils, undra om dom funkar... kan ju hoppas...
undra va man ska laga för mat innan jobbet då,,, känner mig inte dirket sugen på nåt.... får se när klockan blir lite mer...

Cityakuten börjar ikväll också, sååå underbart bra de ju... missade premiären av gossip girl igår också, ska kolla om det går nån repris nån dag...

Kommentarer
Postat av: anna

usch dom är svin äckliga, man blir bara as konstig i munnen :-S

2008-10-06 @ 11:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0