OTH

Jaa jag skulle ju gå ner o hyra en film... gick ner dit men jag hyrde ingen film, köpte istället första säsongen av one three hill.. finns det nåt bättre? nää tror inte... har kollat på några avsnitt nu, blir nog några fler...
Va ju år o dar sen man såg det från början, man har svårt att tänka sig att allt blir som det blir...


Dom är ju sååå heta allihop också... Mumma!!

Appropå het, imon kommer min älskling...
Det är faktiskt rätt härligt att vi inte träffas ofta... för när vi väl träffas så kan vi inte släppa varandra...
underbart att fortdarande känna den där pirrande känslan efter 7 månader...
Gud, va jag tycker om min J... finns ingen bättre!!!


Fick dom av min älskling bara så där ändå, med ett gulligt kort där det stod... Du är underbar!


Nää tillbaka till oth... Sen god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0