P.S I love you..

Dagen har enbart bestått av slapp, eller ja storstäda först sen vart det bara slapp...
Kollat på 2 filmer, först ps i love you, inte ett öga tort kan ja lova. de va inte såå där att det rann en tår efter kinden lite långsamt utan man böla!!! haha, Älskling ringde o fråga va det va för fel, och om ja va förkyld, haha näädå hanna kollar på film bara :) Ingen fara!! Kanon bra va den iaf...
Efter den så kolla ja på the notebook, även den hur underbart bra som helst, va lite mer torra ögon, Angelica som varna mig för att den va värre men det tyckte ja inte hehe...
Gick o köpte kinamat runt hörnet också, trött är jaa..
tror ja ska bädda ner mig i sängen redan nu o kolla på tv... så kan man somna när man vill.. det värsta som finns är när man somnar på soffan o vaknar sen o MÅSTE flyta på sig, bädda upp o hålla på.. nää det ska ja göra nu..
ringa anna en sväng också... o ta sista ciggen för idag...

Kommentarer
Postat av: frida

notebook är ju MYCKE värre. den böljar jag ihjäl mig till! :D

2008-10-05 @ 03:44:18
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/
Postat av: frida

notebook är ju MYCKE värre. den böljar jag ihjäl mig till! :D

2008-10-05 @ 03:44:20
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/
Postat av: frida

vilken bra stavning de blev på BÖLAR också..

2008-10-05 @ 03:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0