seg..

Jaaa usch va jag är seg idag... har bara legat inne hela dagen...
Men dagen har änd gått fort. kolla på klockan nu o såg att hon snart är 5...

Middag? jaa va ska man göra idag? känner inte för att stå vid spisen...
Får se va det blir, chickenbits och ris?  eller frasses kanske? njaa inte sugen på nåt...

Det går bra för mig på tradera iaf ;) haha... ledar 8 auktioner...
men dom är ju inte slut än så det kan hända mycket....

Får sällskap av J ikväll... har inte träffat han på hela veckan....
drygt, men ändå sköönt... vill aldrig mer ha de så man ses stup i ett hela tiden...

Imon då? va ska man göra då? Undra om anna ska vara hemma... glida förbi en sväng så där skulle inte va fel, så man kommer ut lite...
ska ringa henne sen, eller så fäller hon väl en kommentar här...

Nu ska ja fortsätta kolla på high musical....

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Ja klart jag lägger av en kommentar!!!

Jag blir hemma imorn, skulle vara toppen om du tog med dig supermario och kom hit, jonatahn är borta och michelle har selma att leka med. det bjuds på mat här åxå då ;-)

2008-10-18 @ 23:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0