Ska väl...

Nu är det nog dags att börja göra sig lite klar...
mamma kommer ju o hämtar mig strax efter 4... o ja ska köpa mat innan det också, men det brukar gå fort där nere..
byta om orkar ja inte, sköönast att sitta i myskläder... hungrig är jaa, så det är ju bra.. åhh va gott me kyckling...
går väl ner 10 i eller nåt så man inte måste stå o vänta ute i regnet, då får hellre mamma vänta på mig nån minut, sitter ju ändå i bilen hon...

Hahaha just de, höll på att garva ihjäl mig idag, mamma ringde lite fel när hon skulle ringa mig... gissa om det blev lite fel för henne där...  Mamma trodde hon slog helt rätt nr...
Samtalet såg väl ut ungefär så här..

Andra lureen -aa det är Johan..
Mamma -Nämen hej, svarar du!
Andra luren -Öhh jaaa...
Mamma -Vad gör hanna då?
Andra luren -Hanna?
Mamma -Jaa?
Andra luren -det är ingen Hanna med mig...hmm...

Hahah då fatta mamma att hon hade ringt fel, hon troddde de va min Johan som svara i min telefon, inte kände hon igen rösten så där skit bra.... Vilken skööning, men shit va ja garva... det gjorde Johan i andra luren också :)

Ha en trevlig kväll...

Kommentarer
Postat av: Tess

hahaha men guuuuuud ... ja dör :P

stackars mammsen då hahahah

2008-10-09 @ 21:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0