Slappa..

va uppe med tuppen även idag, vakna av ett sms från Anna kl. 08.01... sen kunde ja inte somna om, men det gjorde inte såå mycket... gick upp o dona lite, gick ner för min sista solning denna vecka... :)
Upp igen o duscha o fixa, tog 10.20 bussen till mamma, va förbi min moster som skulle ha hjälp med en dvd, hon hade försökt på allt möjliga sätt men fick den ej att funka, mindre än 3 sek där så hade ja fixat det, det var nämligen en on/off knapp ibak på dvdn o den stod på off, inte konstigt, tur att man är smart :)

Sen for vi iväg till Maxi för att handla lite nödvändigheter, köpte min första blomma också ;) fin fin, nöjer mig med 1 än så länge, så rädd att dom kommer döö för mig... hehe, separationsångest!! möhöö...
Köpte hamburgerbröd också,tänkte ta o steka mig en nu, kurrar lite i magen... mjölken går ut imon också såg ja så då kan man dricka upp den till de :)

Ska nog ladda hem lite låtar också o lägga över på usb minne så man har det klart inför imon :)
Känner mig såå laddad inför imon måste ja säga... ojojoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0