Snö regn o rusk..

aaa fyy vilket väder det är ute alltså... inget man gärna går ut i..
men ja va såå illa tvungen att gå till konsum, fick mina skor idag.. så va ja tvungen att skicka en tröja också...
såå nu har jag blivit av med alla mina tröjer som ja la ut, skickat o klar! Skönt!
Började tvätta också, tvättade sängkläder men även täcket o alla kuddar, så ja kommer verkligen sova super sköönt kan jag lova...
Älsklingen va förbi här en sväng innan jobbet... mysigt o ligga i soffan o kramas o höra hur det tokregnar ute...
Så nu ska han jobba hela kvällen stackarn, men sen kommer han hit o sover.. myyyys!!!

Just de ja, inatt, fyyy faaan va rädd ja va... det åska som faaan... hade dragit ner min rullgardiner men ändå så blinka det i hela rummet av alla blixtrar..ett jävla muller va det också... fattar inte, regn snö åska o en massa jävla stormvindar? hmm.. inge kul...

Faan ja måste ut en gång till idag :S fick sms från konsum att mina parfymer ja har beställt från nordicfeel har kommit, o jag vill verkligen ha dom så ja får gå o hämta dom efter kl.17...

Skulle behöva hämta mina vinterjackor hos mamma också... men ja känner inte för det så där jätte mycket...
tror jag väntar till på söndag, dåå har ju lillebror kommit dit så man får kramas lite med han också <3

Nää en sväng ner i tvättstugan nu sen ska ja kolla klart på andra skivan av OTH, har en känsla av att hela eftermiddagen och kvällen kommer bestå av OTH!!

Finns inget bättre, eller hur Frida?! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0