Stress..

Jaa jag känner mig oerhört stressad nu, vet inte varför..
kom hem från jobbet vid 3... har vart en lugn och sköön dag... hann med en solning på rasten också...
har inte ätit nåt på hela dagen, så ja har pommes i ugnen nu o tänkte steka en schnitzel till det.. är väl klart om en kvart eller såå.. sen skulle ja behöva plocka lite här också... en snabb dammsugning kanske, o lite dammande... sen en dusch, sen kommer anna, ska fixa hennes hår... o hon ska även hjälpa mig me kläder för kvällen... får se va det blir, har ju några alternativ.. :D hellre de än inga alternativ alls :)
Nä ska fixa o trixa lite, kommer väl bilder imon från kvällen... jag är sååå sugen nu!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0