trööök...

Jaa usch va tråkigt jag har nu...
Känns som att det blir sängen tidigt...
ska se till att lägga mig i sängen o kolla på cityakuten sen sova efter det...
kanske blir lite prison break också, lär väl se hur långt dom har kommit....

Måst ta en dusch innan jag lägger mig också, va faktiskt ner o sola för en stund sen..
om man ska ut på torsdag vill man ju ha lite colur :)

Åhhh ja som trodde att jag skulle få sällskap imorgon natt... men så blir nog inte fallet....:S
det vankas sjuka barn så det blir till att få sova själv... blir väl att jag får jobba imon kväll istället...
skulle inte förvåna mig....

upptäckte idag att jag hade en helt fungerande iPod idag också, fick den av min moster för typ 1 år sen.. men den va ju lite begagnad så där... o ja har inte ens tagit upp den ur påsen.... men så upptäckte ja även att den va på 8G idag... hehe... nya hörlurar behövs dock för ena snäckan är trasig...

Nää nu ska ja kolla hur det går bra tradera... har en auktion som slutar om 1 timme tror ja... måste ligga i så ja inte förlorar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0