tvätt...

Vaknade strax efter 9 idag... sovit hela natten för en gång skull, senaste nätterna har ja vaknat o svettats se frysit, måste ha vart lite feber eller nåt...  trodde ja hade tvätttid mellan 12-17, men så va inte fallat, va ner för att kolla de vid halv 11 tiden, men då hade ja tvättid mellan 17.-22.. fyyy kände jaa.. orka va hemma hela dagen o vänta på en jävla tvättid?
nää.. ja övertalade anna att följa me mig ner på stan, eller ja fick muta henne med att bjuda på lunch ;) gick o strosa lite, köpte en illrosa sportbh på statium, grym som bara den, kan inte jobba i nåt annat än sportbh... grymt skööna...
Kom hem runt 2... har inte gjort mycket.. va ner i tvättstugan o kolla, då va det nån som hade tagit bort passat mellan 12-17, men när ja va ner vid halv 11 så va de bokat, så ja kom nyss upp från tvättstugan, slängde i första maskinen, sköönt o börja 2 timmar tidigare för ja har enormt mycket tvätt... har alla sängkläder där i nu... fan 2 lakan o 3 påslakan o örngott...så de va en del... guuud va sköönt o ta en dusch ikväll o lägga sig i en nybäddad säng :) mmm...

Greys Anatomi är det ikväll också, måste ses, huur bra soom helst...
såå ja hoppas ja är klar me tvätten då... orka springa i pausen, fast det är ju iofs bara grjjer på tork då...
tänkte tvätta min jacka också, vill ha en nyy jacka, hitta en skit fin idag inne på cubus, visst anna? men ja orka inte hålla på... köpte ju en ny skinnjacka för ett tag sen också som ja knappt användt... :S måste skärpa mig...

Vill ha min tröja från halens också... sånt ryck att den inte kommer förns i slutet på november..... men men den som väntar på nåt gott... ;)

Vart ingen milkshake igår heller, det är ju så kallt  i min lägenhet på kvällarna så då är det inte så att man blir jätte sugen på en kall milkshake... men nån dag :D hehe...
fick snabbbesök av min J idag också, oväntat, något stressad va ja ju, men en puss är aldrig fel :)

Prata om att åka til valbo med angelica imon också, skulle va trevligt faktiskt....
skulle vilja ha nå byxor, dåligt med sånt nu... sköönast med leggings också :D

Nää nu vart det låång, har ni hängt me hela vägen hit??
Ska väl sortera alla kläder nu så slipper ja göra det där nere... haaar ju världens segaste hiss i mitt hus också så man får ju stå o vänta på den i evigheter, när ja ska ut brukar ja alltid gå ut o trycka upp den, sen går ja inte o sätter på mig skorna o jackan o grejjer... lägger ner det ja ska ha i väsan, låser dörren, seen har ja tur om hissen hunnit komma till min våning höst upp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0