Utgång?

Hemma igen...ska gå o lägga mig snart.. är faktiskt rätt trött..
imon har ja lite o göra, ska köra en damsugning här...
Måste till konsum så ja kan skicka iväg mina 2 peak tröjor...
Får se om man drar en stan eller nåt efter de, ska prata me frida imon o  se om hon är på..
men hon jobber inatt så vi får se när hon vaknar :)
Kanske blir en utgång imon, jag frida elina o nina... nån till va det ockå har ja för mig..
känner mig lite sugen om det inte blir nå jobb...
isf måste jag till systemet imon också... jaja det visar sig..
Träffade robban på bussen idag också när ja va på väg till anna.. trevligt, alldeles för sällan...

Nää nu ska ja lägga mig sköönt på kudden och sova gott...!!

Kommentarer
Postat av: frida

självklart är jag på på stan! vaknar väll runt 12 :D

2008-10-30 @ 03:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0