Varmt!!

Jaa nu kan jag inte påstå att det är kallt i min lägenhet... har städat som galning...
Tog först köket.. spisen o alla luckor o grejjer...
sen tog jag toaletten!! Är glad att mamma hade tagit hit handskar kan jag säga...
fyy faaan va äckligt... tog bort själv toaringen, o där kan dom inte ha gjort rent när dom flytta....
tog en gammal diskborste o skrubba gärnet där inne så nu är det klinsikt o fräscht!!
Sen tog ja ann rummet o damma o skura o grjjer..
så nu ligger jag på soffan o väntar på att golvet ska bli torrt...

Min auktioner på tradera går super bra :) Folk budar på mina kläder som galningar, sköönt!!
Hämtade ut osccars jacka idag också, super fin va den... kan göra bra affärer där!!

En solning? aaa men ja ska vänta tills ja börjar frysa igen ;)

Imon... Elina Anna o Angelica, vi ska ha sååå kul!!! Frida o Ninis? jaa ni också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0