Weeii..

Man kan inte sova bort hela dagarna frida!! hehe... Måste ju få lite saker gjorda även om man är ledig...

O det har ja fått idag... va me anna upp till PFV o hämta henne biljett till torsdag... vi andra har ju redan fått den på jobbet.. så de är kirrat iaf...
Drog omkring på stan... hitta inget alls o anna blev lite negativ där...
Men till slut hitta ja en super fin tubtoppsklänning inne på B-young.. åhh va ja älskar den....
Visst hade det kanske vart bättre om anna hade blivit kär i nån klänning men så blev inte fallet...
Köpte nya leggings också... men ja funderar på om man ska köra vanliga strumpbyxor.... visar sig...

Är hemme o håller koll på mitt tradera bud nu iaf :) auktionen slutar om 1 timme... SKA ha de ja vill :D

Snart börjar reprisen av gossip girl också... fick inte riktigt kolla på det igår för anna :D hehe...

Bara en natt kvar själv nu..
sen komma min J :D

Sen efter det är det också bara 1 dag sen är de party... fan längtar nu.. :)

Just de... ska kolla mitt löshår... har inte använt de på år o dar känns det som...
har clipps så det är ju sköönt.. måste kolla så färgen passar... annars kanske man måste färga o hålla på :S
Men ja har en färg står i skåpet så det blir bra, drygt o göra det själv bara...

Nää nu ska ja rota bland mina kläder o testa lite granna, packa ihop lite som ska me hem till anna så hon får testa också... 
 
...so long suckers ;)

Kommentarer
Postat av: anna

men är du virrig du eller?? på LÖRDA????

2008-10-20 @ 14:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0