well done..

Mycket gjort idag.... eller njaa... heha fixade ju cheesecake först...
låg i soffan o kolla på tv, frös som en idiot... fyy faaan va kallt de va..
så ja drog fram damsugaren, blir ju varm av att städa... så skura ja sen också, sköönt att alltid ha de rent o fräscht...
Va enormt lat idag, gick till Fredrik åkare o köpte mat, deras kebab med pommes slår ingen.... Har aldrig varit med om sååå god mat, man får kanske lite för mkt mat, äter fan aldrig upp :D hehe,, o tok mycket vit sås ;) Yammiee!!

Halv 5 är klockan nu... mitt tvättpass börjar kl.5.. men ja tror ja ska åka ner o kolla om dom som tvätta passet innan är klar... blir 4 maskiner... Vitt, svart, sängkläder+handdukar, underkläder... ska väl gå fort hoppas jag..
men det skulle gå fortare med torkskåp. stör mig nå så fruktansvärt... men men...

o min cheesecake har bara stått inne i fryser 3 timmar, så det blir 3 timmar till o vänta då :D
sen när den är klar kommer man säkert inte ens va sugen längre :) Men man har ju götta hela helgen då.. Angelica? ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag kommer lätt över och äter lite granna :)

2008-10-16 @ 18:14:16
Postat av: Anna

Ja ANGELICA passa på nu....för du blir ju iaf BJUDEN du....näsan i vädret!!!!!!!

2008-10-16 @ 19:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0