Yeepp..

Så där ja!!
Nu har jag betalat min enormt snygga skor, va bara tvungen att ha dom.. eller dom är väl kanske inte så där speciella... men ändå.. 360kr tyckte jag va billigt!!

Jaa iaf.. beställde även 2 parfymer.. Britney spears, fantasy.. den är heela underbar.. 100 ml va det dessutom..
beställde också lancomes, hypnose. också underbar, dock bara 30 ml... fick iaf båda dom för 630kr... www.nordicfeel.se!! Bästa parfym sidan ever, allt är sååå mycket billigare... snabb leverns också..
Ville ha escada magnetism också, men den fanns inte kvar :( dom hade inte den förr helller så den kanske är tillfällgt slut eller nåt.. hoppas på det... vill ha Calvin Klein in2you... så underbar,, men den får vänta...

Ätit mat har jag gjort också, så va ska man göra nu?
Lata lite o hålla koll på tradera.. min 3 auktioner avslutas imon.. är upp i 626 koronor nu... fatta, för 3 tröjor? huu´r bra som helst.. så man kan ju säga att ja inte märker av att ja köpte parfym...

J kommer förbi senare också, va så länge sen vi mös.. bli dock inget mys ikväll eftersom han bara kommer en snabbis... men lite pussar blir det allt :D
Va ska man göra imon? visar sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0