yeess..

Jaha då va DH slut.. en halv timme till brothers and sisters börjar...
ska man göra tills dess då? hmm...
J va förbi här nyss... en snabbis innan han skulle hem... han pussas lite iaf...
så nu är man utan han i 3 dagar!! Usch, onsdag torsdag o fredag... sen på lördag kväll kommer han o sover med mig, hatar att sova själv...
Vad har morgondagen att erbjuda tro?
Det finns en lite chans att det kan bli jobb på kvällen, hörde att det blev lite VAB för marie... kan ju hoppas iaf... o hoppas att dom ringer efter mig :D Ja har timmar så jag klarar mig men det skadar aldrig med lite extra klirr i kassan :D
Nää nu ska ja ta o vända tvn mot sängen o krypa ner o titta på tv...
Ska sova såå sköönt på mina nya kuddar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0