Yess

Jaa van adidas goodyear skorna till min lillebror :D älskar tradera... hehe... 81 kr gick dom lös på..
super fiiina... mamma jobbar på onsdag kväll så då ska oscar komma o vara med mig hela kvällen...
hoppas jag har hunnit fått både skorna och jackan till han då... Mamma blir arg när ja skämmer bort han med märkeskläder.. hon tycker att man ska va glad att man kan handla billigt åt han än så länge... kommer väl om nåt år att han börjar bry sig om sånt... hehe, men syrran kan inte låta bli :)

Tror ja ska lägga ut lite tröjor imon på tradera... om ja får ork... och om jag inte ska jobba, visar sig...

Gud så jag längtar till torsdag nu... Jag Anna Angelica Elina... super kul :) weeii ! Eventuellt Ingela också :)

Är fan inge trött... hmmm... blir väl att man ligger här med datorn ett tag till...
Sket i prison break iaf... orkar inte me dom, hehe utdraget skit...

Färga håret imon? aaa kanske, får ja inte jobb så lovar jag mig själv att jag ska göra det... hehe..
har en mellanbrun färg... men de e drygt för det blir sååå jävla mörkt av det... men ja får väl korta ner tiden lite...
det blir nog bra...

Har legat o pratat med J i telefon hur länge som helst... guud va jag sakar honom...
Skulle vart sköönt o haft honom här nu för just nu är jag osäker på om ja vet vart jag kommer vakna upp nånstan...
det blåser såå jävligt ute nu o för er som varit här så vet ni att min lägenhet ligger lixom uppe på taket... min lya sticker lixom upp där... så det känns som att vinden tar med mig o mina väggar snart... knakar i fönstrena också...
fatta hur illa det ska vara när vintern väl är här... shiit då brukar det kunna storma på som fan på kvällarna...
då håller jag hårt i madrassen :)



Titta! Ser ni va sköönt med ett par armar omkring sig... Me & My boy!!

Nää ja får väl krama kudden istället :)

Usch va många rader det vart nu....

Jag ger mig nu... dags att säga god natt... 
 
          

              
 
                                                                                                                          //Vänner betyder allt, ni vet vilka ni är! Big Love!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de såg super mys ut de hannis :)

2008-10-21 @ 00:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0