Åhhhh...

Nu är jag inge glad, hade hoppats på att få nyckeln idag men det verkar inte som det blir så. Dom skulle ju ringa mig så fort städfirman va klar, och hon sa att hon inte kunde lova att dom skulle hinna före helgen...
Såå till min besvikelse får det vänta med alla tills efter helgen.... men men, vad gör man?

Ska snart åka o hämta lillebror... efterdet så ska jag iväg o betala min soffa, måste bestämma när dom ska komma o lämna den också, får bli tisdag... efter 14 nån gång, då vet jag att jag har nyckeln iaf....
Sen surra mamma om att det skulle bli en handling på brynäs... lillebror ska väl handla gotta inför helgen kan jag tänka mig...

Inget jobb vart det i helgen heller, så vad ska man göra? inte en aning, hade tankar på att gå ut men ja skiter i de, ska vara ekonomisk o spara varje öre jag kan... Känner mig sååå duktig..:)

Ska byta om o grejja lite nu... Update later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0