Ändrade planer..

Jaa de kan man väl säga att det vart, skulle ha vart ut men ja fick jobb hela helgen, måste ju ta allt jobb ja får nu...Men det hade vart mysigt, jag angelica linn o amanda hade planer på tacopaj spel o massa mys o sedan utgång, men vi får ta det en annan dag då, känns som att ja skjuter upp allt nu för tiden....
Har jobbat hela dagen idag, med Ingela så de va skojj... när vi sluta följde hon me hem till mig, vid drack nån cider, satt på taket o prata hur mycket som helst.... spela tv spel, haha Ingela sög! :D men flickan är ju snart 30 så de va ju ett tag sen hon va liten ;) käka mat o mös gjorde vi...
o nu sitter ja här i min kalla lägehet... inge vidare... usch måste klä på mig mer känner jaa... en varm dusch kanske, men då blir det ännu kallare när man kommer ut....

Faan har inte fått sovit ut en enda dag sen ja flytta... bara jobb, drygt o börja 6.45 imon....
Vill ha min lönespec också så man vet om man kanske kan shoppa loss lite den här månaden, skulle va sköönt de..
klippa måste ja göra också... ska ringa o boka tid tror jaa...

Frida skulle ha kommit förbi här ikväll också om det inte vore för hennes klantighet!!! stukat foten, på krogen!! Kan det bli värre? inte ens kunna ta sig utanför dörra... men hon kanske dyker förbi imon om foten är bättre...

ska kika på tv nu o inte göra ett dugg.... hej!!

Kommentarer
Postat av: frida

haha japp jag är nog klantigast i världen!! men imorrn kommer jag förbi om jag kan röra mig :D

2008-09-19 @ 19:47:50
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0