Första försöket..

Jaa nu va det dags att gå o lägga sig, ska jobba imon, börjar 7... skulle ha vart ledig men dom ringde...
ska ha nå fest imon på jobbet så dom behövde väl mycket folk :) glad för det är ja :D

Men ja är inte såå glad över att gå o lägga mig själv, första natten själv, inge kul.. bättre me älskling..
Jaa som är så mörkrädd :D får ha nattlampa ;) hehe...

Har haft besök hela kvällen iaf, först kom tessan o käka mat med mig, lasagnette :D gött! matlåda av det blev det också..
sen har vi bara spelat tvspel o kolla på idol.. angelica kom förbi också... trevens...
dom gick nyss så nu ska ja dra på mig pyjamasen o krypa ner under 2 täcken det är verkligen iskallt i min lägenhet...
usch... ska ringa imon o göra lite felänmälan, passar på att ringa från jobbet ;)

God natt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar för maten igen Hannis ... :) super gött!!!

söt va lyan din oxå ..:) lite gejor upp på väggarna & den snygga lampan så är den perfekt :)

2008-09-18 @ 01:32:29
Postat av: tessiii

2008-09-18 @ 01:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0