ingen hemmadag...

Nää idag har ja sluppit vara hemma... åkte till anna vid 11... mamma hämtade mig vid 3...
då åkte vi till gavlegårdarna för att hämta ut en garage nyckel, fick vänta över 30 min.. :S
sen åkte vi hem, bytte om o grejjer sen åkte vi till valbo.. handla lampa o grejjer på ikea... sen kika lite inne på köpis men där vart det inget köpt, hör o häpna! Men ja har ju blivit duktig på att inte handla.... :D
sen på vägen hem fick ja ett sms av tess som ville bjuda på mat, hungrig som jag va såå gick jag dit :D gott som fasen va de, kyckling o pasta gratäng :D inte helt fel..
o nu är ja hemma... har nyss badat... älskling kommer snart... åhhh va mysigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0