iskallt...

Jaa fyy faan va kallt det är ute nu... kom nyss hem från Natta, jag o tessan gled dit ikväll...
sååå söt hon är Zélina... Tycker inte att hon växer på sig nåt, eller visst har hon vuxit men hon är ändå en liten plutt :D
Har inte mycket o göra nu heller... mamma har lagt sig med lillebror... så jävla tråkigt att bara ligga uppe själv o kolla på tv... faan hur ska det bli när jag flyttar?! :D
Mina ryggsmärtor börja försvinna iaf, men man vet aldrig hur det kommer känns efter en helg av bara jobb...

Har redan bestämt datum för inflyttningsfesten iaf ;) hehe kom på ett datum idag o det passa för alla mina nära, hur toppen som helst !
Ella ska äntligen få komma på besök också, så fort ja kommit iordning, hon har tjatat ett tag nu ;) Måste ju få se lilla Angelo också, växer på sig såå fort, vart tar tiden vägen, han har blivit sååå stor!!



Nää ska gå o lägga mig i min säng nu.. kolla på tv o sen somna in...
god natt...

Kommentarer
Postat av: anna

Men guuuuud vilken söt unge.....nypa kinderna ahhh farligt å se så söta små jue....söt söt!!

2008-09-13 @ 10:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0