sängen..

Nu ser min säng bra inbjudande ut... har bäddat rent, ska ta en snabbdusch innan ja lägger mig, alltid lika sköönt..
Fick vara med min älskling ikväll också, underbart!! Värre när man blir själv sen bara... Men det går det också..
Fick ett bra telefonsamtal idag också, fick massa jobb, bra de. ska jobba imon.. börjar kl.14 så man får sova iaf.. men på fredag börjar ja kl.7 o det är inte allt för kul när man har fått sovit tills man vaknar varje dag, även om det inte är allt för länge.. är ledig lördag och söndag, sköönt... utgång på fredag och det är inget man vill skjuta upp.. min J sover här då också.. sköönt att komma till en uppvärmd säng o en arm att somna på... inget slår det...
nää nu ska jag ta min dusch sen lägga mig o kolla på scrubs tills ögonen trillar igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0