Sjukdom?

Jag vill inte, känner att det är några elaka bakterier som har satt sina spår i min kropp...
o jag vill absolut inte bli sjuk just nu, är så mycket på gång...
Ska jobba hela helgen iaf... Kära barbro som jag tycker mycket om ringer mig så fort de dyker upp nåt... så nu har ja jobb lördag söndag o tisdag.... slutar kl.13 på tisdag och då åker ja o mamma o hämtar nyckeln dirket o sen flyttar hela eftermiddagen o kvällen... så kommer min älskling och sover me mig på tisdag första natten ;) såå mysigt...
eftersom ja har en del framför mig så är jag glad om förkylningen lämna mig o hoppar över på någon annan...

Hungrig är ja.. har inte ätit annat än frukost idag... va o handla me mamma, va på dollar o kika lite, kände mig nästan svimfärdig där inne, jobbigt va de, ont i huvudet, o det har ja faaan aldrig :S hoppas lite mat gör susen... blir en klassiker idag. Pommes korv o bea, gött de :D Fin mat en fredagkväll...? hehe inte gör det mig nått....

Så kvällen blir alltså bara lugn... mina kvällar har bara vart lugna på sista tiden, vilar upp mig inför helgen o veckan som kommer, det kommer va en hel del att göra...


Kommentarer
Postat av: frida

korv och bea? va är det för kombination? :P

2008-09-12 @ 18:13:22
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0