Snoppar..

Hahaa.... jaaa, jag kan inte säga att jag tycker snoppar är jätte fina....
ligger nämligen o kollar på outsider nu, det handlar om nudister, sååå fult när dom kommer o går när det dinglar där mellan... haha... Men dom fyller ju sin funktion bra ändå :D

Såånt ryck har ja också... är ute efter gardiner, o ja har såå mkt tankar i huvudet.... rullgardiner... hissgardiner... mycket kan bli bra... men mina fönster är 150 bred o det suger!!!! Alla gardiner är ju bara 140 bred, ja tänker inte sy!!
Hitta en rullgarin på ikea, en svart, den va 160 bred o skulle va perfekt... svart kan man väl ha??
Men det kostar 300st, inte så farligt, men då ska man komma ihåg att ja har 4 fönster, då blev det helt plötsligt 1200...
Jaja får se hur jag ska göra...

Ringa mamma nu iaf... får se om det blir nån till rad sen, tror inte det, men kanske :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0