Tack o hej!

Seg kväll på jobbet, vi hade 2 mindre boenden idag och fatta vilken skillnad det gör.. ojoj
känns nästan som att det är för lugnt, men man ska njuta av tiden, snart blir det tvärtom....

Morgondagen ska ja tillbringa i tvättstugan, ska tävtta lite grejjer som ja har köpt så det är klart när ja flyttar...
hon ringde mig idag iaf o sa att målargubben va klar, så nu skulle hon fixa dit städfirma o så fort dom är klar så får ja hämta nyckeln, men dessvärre kunde hon inte lova att det blir före helgen, men det visar sig... hoppas kan man alltid...

får se sen på torsdag eller fredag om jag ska ta en lunch med frida, va inte igår kan ja lova...
får se också om det blir utgång på fredag, beror på lägenheten, om det inte blir utgång för mig så blir det till att pyssla hemma hos mig, o eventuellt med fridas sällskap, gott sällskap :)

God natt med er...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Och du får ju mitt sällskap på lördag om du flyttar :) det får du ju inte glömma :D

2008-09-09 @ 23:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0