Tvätta o dona..

Jaa jag vakna som vanligt vid 8 imorse, vet fan inte vad som har hänt med mig... pigg som en mört...
hade tvätttid mellan 12-17 idag men ja ska ju iväg o hämta lillebror vid halv 3 så de passa inte..
så ja gick ner när ja vakna o då va de ledigt, super bra... så ja sitter o väntar på 2 maskiner nu, dom är väl klar om 10 min eller så... bra nöjd me tvättstugan också. allt där nere är för fan sprillans nytt, skit fräscht. men ja stör mig på att vi inte har nå torkskåp utan torkrum ist, vet inte hur bra det är, får se om det har torkat nåt nu när ja kommer ner...

Imon blir det heldag me Tess också, ja ska ringa snart o boka klipptid åt oss, hoppas bara att det finns 2 tider efter varann imon... sen efter det blir det lunch på stan o kanske lite shopping, skulle va kul o hitta nåt nytt till nästa helg...
Angelica skulle nog sällskapa oss lite också, alltid lika trevligt :D

Får se om ja köper mig en hårfärg imon också, skulle behövas, har en hemma men den är mellanbrun och det blir såå jävla mörkt, så ja tror ja ska köpa någon ljusare och spara den andra, om inte Tessan vill köpa den av mig, tyckte hon prata om att hon skulle lägga i en till färg...

Nu ringde dom om jobb också, tacka nej, kors i taket!! Hehe.... va på rågången på lördag, va bara nån timme och då känner ja att ja lika gärna kan va ledig, tror de dyker upp nåt på vallon så då tar jag hellre det... Undra om ja har sagt nej till jobb förut? nu blir väl tessan arg, för ja hade fått jobba me henne då isf, men men :D

Nää nu ska ja ner i tvätt stugan

Keep it up!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha klart ja inte blir arg bejb..

men de vore ju skoj om du hade fööjt med på festen ju :) Surströmming ... urrrrrk !!!! men men .. roligt me party .. haha



Imorgon blir de mys gumman .. de ser ja fram imot !

2008-09-25 @ 15:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0