Varmt..

Jaa det är lite isande kallt ute men när man väl börja gå omkring så är det faan bra varmt...
Dom ringde från jobbet tidiagre, va en tant som fyllde år som såå gärna ville bjuda på tårta, så jag begav mig till Lido o köpte en jätte fiiin tårta till lilla tanten min :D börjar inte för än 2... vi fikar vid 3 så då blir det tårta, perfekt :D

Prata lite me mamma nyss, bestämde date på tisdag :D hehe, mamma o moster kommer hit på morgonen, vid 10 nån gång.... moster min har ju inte sett lyan min :D ja ska lägga ut lite bilder snart, har inte packat upp kameran än o mobilen suger... iaf så ska vi åka ut till köpis då o kika lite... lite god mat så där mitt på dagen också :) hoppas jag hittar en matta. gardiner också... sen är allt klart..

ska ta mig lite glass nu sen iväg.... Heej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0