vilken dag...

Ja nu kan ja lova att jag är trött, men allt känns sååå himla bra måste ja säga...
Flyttade alla min kartonger till lägenheten, 3 flyttkartonger sen massa me micro brödrost o sånna saker..
allt står på sin plats o alla kartonger har ja kastat så det inte är massa skit överallt..
diskat ordning alla tallrikar o så så det står också i skåpen, himla bra :D
Angelica och Linn hjälpte mig, bärde sopor, angelica diska massa o sen va det ett himla bra umgänge också... känns som att det blev så mycket gjort... soffan fick jag dit också... såå fiin...
va o storhandla med mamma också, har typ allt i matväg nu hehe... bara välja o vraka :D
Så imon ska det hyras släp för det stora grejjerna, men det blir inte så mycket, tvbänk, byrå, säng, sängbord tv... o nån kasse så där... Så imorgon blir det min första natten där, och med min älskling så det ska bli himla mysigt!! :b

Vart även av med mitt nintendo 8bitar idag, linn köpte det för 800 :D hur bra som helst...
Ska köpa en hemmabio när lönen kommer också, eller så "lånar" ja lite från sparkontot... får se hur ja gör..

Är helt slut nu iaf, så ska man upp o jobba imon!! gahh ja döör.. börjar kl.7... inge vidare... slutar kl.13 iaf, då går ja dirket därifrån till lägenheten o donar lite tills mamma kommer hem så vi kan köra grejjerna...

Nu blir det en dusch, god natt!!!!

Angelica & Linn, tack för hjälpen och sällskapet!! <3


Hahah just de... angelica va ut o traska på mitt tak, man kan lixom hoppa ut från fönstret o gå på taket, o hoon va ju bara tvungen att göra det, sällan massa idéer för sig!!


Kommentarer
Postat av: anna

DET är Angelica det!!! <3

:-D

2008-09-15 @ 22:15:07
Postat av: Angelica

Hahah ja men jag var ju tvungen att känna hur karlsson på taket har det.

Hemskt mysig lägenhet iaf. ikar upp en sväng efter jobbet. Kanske slutar runt 9 :P

<3

2008-09-16 @ 12:56:58
URL: http://gelosea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0