Halvfärdig?!

Haha jaa de kan man säga....
har fixat mitt hår... ja har en tendens att vara ute i sista stund jämt, håret tar längre tid än man tror...
ska bara fixa lite sen men de gör ja precis innan ja går...
Naglarna har ja fixat nu också... fin fint, de va länge sen... Fundera på om nettie kanske kan fixa dom, inte förlänga dom, har ju såå långa ändå ;) Men stärka kanske? Hmm, ja hon läser säkert de här sååå :) lite vitt längst ut också :) haha
så va ska man göra nu då? Lata o vänta ut tiden? ja är törstig....

Kommentarer
Postat av: Nettie

Klart jag läser ;) Men du vännen... Jag har ingen vit gel och har gett upp hoppet om att hitta någon bra med... Grr...

Jag kör rakt av med kritvita tippar nu i stället.

2009-04-04 @ 23:33:38
URL: http://www.nettie.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0