Home..

Yes nu är jag back home :)
Drog me mig wii spelet och åkte till anna.... oj så vi har spelat....
Känns i armen kan ja säga.... haha upp i hela axeln... Men va gör man inte:)
Jeanette kom o joinade oss också, vi hade våra upp och nergånger, men mitt klot vill bara till vänster!!! Blir galen!!!
Tog 23.30 bussen hem, o nackdelen med den bussen är att den stannar på stan o går inte längre... men de va en snäll buss gubbe så ja fick åka me till polhem, tackar för de eftersom ja hade väskan me spelet o skit i, de va inte den lättaste...

Sååå va ska man göra nu? Är inte så där trött så ja kan sova än...
hade johan vart här hade ja kunnat lagt mig för länge sen, sover så fruktansvärt sköönt dåå...
Men det är bara inatt ja blir ensam, sen har ja 4 nätter tillsammans med honom att se fram emot...
Älskar dig hjärtat!!!

Kommentarer
Postat av: Nettie

Riiiktigt kul var det!

2009-04-16 @ 09:34:24
URL: http://www.nettie.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0