Nu såå..

Ja nu får det vara bra för idag...
har fastat vid en jävla massa spel på datorn....
har bara spelat sen jag kom hem nu... det rinner ur mina ögon...
bara skit på tvn också, men det är jackass på mtv nu o de är väl bättre än inget alls..
eller så ska ja ta min korsordstining som ja har haft hur länge som helst o lösa klart allt..
ja kan fan inte bara lägga mig i sängen o somna, heeelt omöjligt... måste ligga o kolla på tv tills ja somnar..
om inte J är här... då går det bra o somna.... o han hatar att ha tvn på när vi ska sova... så han får som han vill :)

Göra imon? inte vet jaaa...

Kommentarer
Postat av: J

Tv på när man ska sova.... Förstår liksom inte varför man ska ha det :)

Är det någon som kan förklara det? :)

2009-04-11 @ 15:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0