Snart...

Jaa snart är väl johan här.... såå sköönt o äntligen få sova med hjärtat...
Så ja ska väl ställa mig vid spisen... Men hör o häpna, det blir soppa ikväll... perfekt de ju :)
Imon följer jag me han hem dirket när han slutat jobba... så då får vi hela em kvällen natten morgonen o dagen till att mysa.... underbart!!!

Fick besök av Anna idag :) Alltid trevligt... yatzy blev det... loveley, men ja bara förlora hela tiden...
kanske ska köra en runda me johan när han kommer, dåå vinner ja iaf :)

Kommentarer
Postat av: Nettie

Ja den där Anna ska man faan inte spela Yatzy med! Jag förlorar jämt jag med! HAHA

Ha en underbar dag med MrJ!!

2009-04-14 @ 06:46:17
URL: http://www.nettie.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0