Underbar kväll...

Ikväll har jag bara njutit rakt igenom.... Kan det bli bättre?
Älskar min Johan, o hans ungar är väl bara helt underbara...
Träffade dom för andra gången idag.... det känns så bra allting...

Först fika vi o grejja när ja kom dit... så fick dom påskägg av mig, gottegrisar :)
Sen spela vi Wii, haha bowla för första gång, såå fruktansvärt roligt.... garva ihjäl mig åt Johan, vilken stil han har... Kort kommer imon ;) Jag lovar!!! Alva va duktig o vann, Johan kom sist!!! Moahaha...
Sen kika vi på wipeout sen va de läggdags för ungarna o ja tog bussen hem....
Sa ja att kvällen va perfekt?

min älskling o de 3 små liven, de absolut bästa!!!
Nu kan ja sova gott... men det blir väl inte sängen än på ett tag....

Kommentarer
Postat av: J

inget foto..

2009-04-12 @ 23:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0