Inlägg från herr J

Hej alla bloggare och läsare.
Nu har i läst denna blogg och undrar säkert vem jag är.. Den så kallade J (Johan).
Sitter här i Hannas soffa med hennes varma laptop i knät, värmer ju rätt skapligt på knäna kan jag lova.. Bättre med en vanlig data. Men lika bra att man är tyst..:)
Vem är jag nu då...  Johan 3 barns far, 30 år.
Jo jag träffade min älskling på jobbet, men det har ni nog kunnat läsa på hennes blogg. Allt går ju läsa ju.. så jag vet ju inte vad jag ska skriva :)

Men hon skriver ju hur underbar jag är, så jag får skriva lite hur hon är då :)
Hanna är en helt underbar person, får mig att må bra. Hon har liksom fått mig på fötter igen. Har inte haft det så bra innan.. Men nu så!
Mår ju super duper med henne!! 

Måste sluta skriva, hon har ploppat i mig en massa polly och hon vill spela yatzy... lika bra jag låter henne vinna...

ohhhh vad varmt det är på mina ben.... laptop..... usch....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0